Putin: Vi skal blive bedre.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Putin: Vi skal blive bedre.

Indlæg by Thomas on Fre nov 24, 2017 12:33 am

Hmm....

Det kan de såmænd godt; men det vil i alt væsentligt være mere af det samme. Der er sket fremskridt på det russiske militær; men grundlæggende er det 30-40 år gammelt.
Jeg har ikke set deres nye generation meldt sig på banen. Man skal være forsigtig med at sige, at den ikke er der; men der lægges op til en masseproduktion. F.eks. af granater, der ikke kan ramme?

Det jeg ville gøre under hensyntagen til kapaciteten af russisk industri er, at bygge mere materiel og oplagre de på forhånd mange steder - og så flyve personellet ind. Det tror jeg så bare ikke er realistisk at de umiddelbart kan brække materiellet ud af depoterne.

Det næste, at depoterne tilsyneladende er tyndere end man ville formode. Andet kunne også tyde på det. Efter krydsermissilangrebet fra det Kaspiske Hav annoncerede Putin, at man ville øge produktionen.

At den russiske flåde kan opbygges igen? Det lyder som fuldemandspral. Kan være at det er rigtigt; men når man ser på den sørgelige forfatning Admiral Kuznetzov var i - ....... så er der langt op.
Thomas

Antal indlæg : 25382

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Vil være præsident til 2024

Indlæg by Thomas on Ons dec 06, 2017 6:07 pm

Thomas

Antal indlæg : 25382

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Putin: Vi skal blive bedre.

Indlæg by Sponsored content