HVAD sagde jeg.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

HVAD sagde jeg.

Indlæg by doctor on Søn jan 17, 2016 2:21 pm

Min strategi for det nye år er at gøre opmærksom på at alle de forudsigelser , hvor jeg fik ret. Det er min nye måde langsomt at nærme mig en mere mandig tilgang til tilværelsen. HØHØ

Her er een.   Hvem var det der sagde at produktionsarbejdspladserne aldrig kom hjem til Danmark igen? Det var ikke mig. Tværtimod argumenterede jeg for at det farligt at ourtsource så langt fra Danmark, når en ny udvikling med robotteknologi knowhow skulle udvikles og gennemføres.

http://www.business.dk/vaekst/nu-ruller-den-fjerde-industrielle-revolution

Desværre bliver det jo så uden så mange klassiske industriarbejdere, men mon dog ikke der skulle falde lidt job af alligevel til dem der ikke har en uddannelse.  Det håber jeg.

doctor

Antal indlæg : 1652

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: HVAD sagde jeg.

Indlæg by Thomas on Søn jan 17, 2016 4:35 pm

doctor skrev:Min strategi for det nye år er at gøre opmærksom på at alle de forudsigelser , hvor jeg fik ret. Det er min nye måde langsomt at nærme mig en mere mandig tilgang til tilværelsen. HØHØ

Her er een.   Hvem var det der sagde at produktionsarbejdspladserne aldrig kom hjem til Danmark igen? Det var ikke mig. Tværtimod argumenterede jeg for at det farligt at ourtsource så langt fra Danmark, når en ny udvikling med robotteknologi knowhow skulle udvikles og gennemføres.

http://www.business.dk/vaekst/nu-ruller-den-fjerde-industrielle-revolution

Desværre bliver det jo så uden så mange klassiske industriarbejdere, men mon dog ikke der skulle falde lidt job af alligevel til dem der ikke har en uddannelse.  Det håber jeg.
Produktionen kommer dér, hvor den er billigst. Det er de samlede omkostninger, der tæller.

Thomas

Antal indlæg : 23529

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics