Den er hjemme

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Den er hjemme

Indlæg by klogeaage 35 on Lør jun 13, 2015 4:21 pm

Lars Løkke Rasmussen ligner mere og mere den næste statsminister.

http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/305572/dagens_maaling_blaa_blok_laegger_afstand.html

klogeaage 35

Antal indlæg : 2163
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Den er hjemme

Indlæg by Thomas on Lør jun 13, 2015 7:22 pm

klogeaage 35 skrev:Lars Løkke Rasmussen ligner mere og mere den næste statsminister.

.....

Det spændende er om de Konservative glider ud! Jeg tror det! Et banksvin bannede mig på sin fjæsbog: Han ville "ikke finde sig i" at blive kaldt kæmpeidiot.
Så kørte jeg naturligvis frem! Et par velvalgte bemærkninger om inkompetente banksvin. Uvidenhed om finansiering f.eks. - jo, der er en mikroskopisk reduktion af de pengepolitiske udlån - plejer gerne at indikere en mikrobank er gået helt ned.
Han ville så lige finde ud af hvordan han bannede mig.
"Heller ikke det dur Du til!"

Nu får vi se....

Det næste er om Kristendemokraterne ikke lægger sig ned. Ringkøbing Amt har altid været underlig for Venstre. I rigtig gamle dage holdt man slet ikke valg derude - der var ikke nogen, der stillede op mod Venstre - og så kårede man sin rigsdagsmand.

Næste spørgsmål er om Alternativet kan få deres evt. valgte gennem Udvalg til Valgs Prøvelse.

Der kan ske meget på de sidste par dage. Gad vide, hvad politiets bedrageriafdelinger laver i disse dage...... Kniblerne er på Bornholm.... så.....
Thomas

Antal indlæg : 25219

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen