En tirsdags griner

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

En tirsdags griner

Indlæg by Pluto on Tirs nov 25, 2014 11:02 am

Faldt lige over Uffe Ellemann Jensen's blog og sørme om ikke vores allesammens præmie idiot også udfører sit trolderi der - dit hadske og forbitrede menneske. Her er et lille uddrag - ja man slår sig på lårene af latter, det er sgu verdensklasse - specielt svaret til den svensker:

AF HEINZ HARTMAN - 19. NOVEMBER 2014 9:28
Undrar om Borgsmidt har förstått vad jag har skrivit?

AF THOMAS BORGSMIDT - 19. NOVEMBER 2014 10:10
Svensker: Om jeg har forstået hvad han har skrevet. Næææhhh…. jeg har ikke læst det: Det kunne ikke falde mig ind!

En eller anden gang eder og forbandelser over at være faldet ned fra juletræet i drukkenskab? Det er så almindeligt i Sverrig.

Det dér med at høre på og læse svensk: Jamen, det gør man da ikke i pænt selskab – selvfølgelig gør man ikke det! Selv den mest indskrænkede idiot i Dansk Folkeparti har trods alt en vis minimumsstandard.

Sverrig vil være med i Nato? Jamen man vil da slet ikke have jer! Lettiske lommetyve, italienske mafiosi, græske olivengnaskere – man kan ikke siges at være hverken fintfølende eller kritisk i Nato; men! Altså ét sted må man sgu trække grænsen!

Svenskere i NATO???? Vor Herre bevar’s!

AF SØREN RASMUSSEN - 19. NOVEMBER 2014 21:34
Det undrer mig at Danskere kan være så ubegavede – jeg troede at jeg havde mødt de værste på mine tidligere charterrejser.

Og så flokkes de nærmest for at fornærme deres medmennesker – disse små bonderøve med et forfærdeligt dårligt sprog og attituder – en bærm som vi ikke fortjener.

Der er ingen tvivl om at Danmark er udfordret – men vi Danskere behøver ikke kloakspredere, der forpester seiøse debatfora i vores land.

Næste gang sætter jeg navne på….

AF JØRN D. - 20. NOVEMBER 2014 1:33
Hej Heinz Hartman
Håber at Du har opdaget, at Thomas Borgsmidt ikke repræsenterer en helt almindelig dansker !
da
TB kun glimtvis viser sin statistiske indsigt
og
ellers mest er interessant for Henrik Day Poulsen overlæge ved Psykiatrisk Center København !
da
TB resten af tiden sværter medkommentatorer til – her hele den svenske befolkning !
og
derfor når manden opfører sig som en “bitter arbejdsløs” er ugleset allevegne !
ang.
dit indlæg ang. Jeffrey Sachs, chock-terapi i kommunismens ruindynger, så var det rigtignok
der, at Rusland men derfor også USA tabte det hele på gulvet !

ang. oligark’er så er den “kick startede” kolde krig vist idag som før,
stadig en økonomisk krig imellem USA’s og Rusland’s oligark familier !

Tak for indlægget!
og
jeg har personligt de bedste erfaringer med svenskere som rigtigt gode mennesker,
fra firmaer i skønne Stockholm og i særdeleshed Bofors i Karlskoga !

ironi.mus
AF LARS THOMSEN - 20. NOVEMBER 2014 17:53
Borgsmidt ha ha, verdensklasse, I marts kæftede du op om alle dine helte divisioner, der skulle redde de ukrainske ofre. Store mægtige NATO skulle nok ordne den sag på 5 minutter. 7 måneder er der gået Borgklovn og hvad er der sket med alle dine profetier? Ikke en skid. Og rabler du op om guld (og grønne skove velsagtens). I guder, Borgklovn, kunne du ikke plapre lidt om kampvogne og finskytter, det er da i det mindste underholdende istedet for dit nye valuta dilettanteri?

Pluto

Antal indlæg : 396

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: En tirsdags griner

Indlæg by Gæst on Tirs nov 25, 2014 11:47 am

Klasse! Razz

Tak for linket. Det var sgu dagens gode griner jeg lige fik her. Jeg har virkelig aldrig stødt på så indebrændt og bitter mand som "Borgklovn". Alt og alle er idioter, (flex)tumper osv osv. Sgu da ikke så mærkeligt at kæresten gik fra ham. Gad vide hvad hun egentlig så i ham til at starte med??

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen