Lidt læsevejledning.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Lidt læsevejledning.

Indlæg by Thomas on Tirs aug 05, 2014 6:09 am

Vi har et problem her på forum; nemlig at vi er inficeret af banksvin. Her hjælper banning ikke det store, for de finder bare et ny "nick".

Hvis man er lejlighedsvis læser herinde og ikke gider se på banksvinenes bræk - de tilfører ikke debatten noget konstruktivt, så er det muligt bare at melde sig til som bruger. Det indebærer ikke nogen forpligtigelse til at deltage i debatten.

Det man så kan gøre er at gå ind under "profil", så kommer der en bjælke med bl.a. "friends and foes".
Når man så vælger "friends and foes", så går man ned under "foes" og udvælger sig dem, man ikke gider glo på.

Jeg vil så personlig prøve at gøre det, at jeg undlader at referere til disse misliebige identiteter i mine indlæg, så man ikke uforvarende kommer til at rode i kloakslammet.

Man er da selvfølge også velkommen til at kommentere; men ytringsfrihed går i højeste grad på at blive fri for ytringer, så man skal være opmærksom på, at dette lille ydmyge forum er særdeles uegnet som annoncemedie.

Det er ikke det, at alt er guldkorn - men der er en del fornuftige betragtninger, som man kan blive klogere af: Det bestemmer man selv, hvad man gider læse.
Man skal imidlertid anvende et pseudonym som er lidet sporbart, for vi véd, at banksvinene checker ens personlige kontooplysninger med henblik på at genere og afpresse meninger, der er upopulære i bankkredse.
Man kan så oprette en gmail konto, som man kan reservere til dem, man ønsker at snakke med i denne forbindelse.

Hvis man håber at blive reddet ud af sine egne personlige dumheder ved guddommelige åbenbaringer, så er man gået galt. Der gives kun gode råd, hvis det er sikkert, at de ikke bliver fulgt!
Thomas

Antal indlæg : 25080

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Lidt læsevejledning.

Indlæg by klogeaage 35 on Tirs aug 05, 2014 9:00 am

Sikken en ro:
This post was made by 123Thomsen/wh/Realisten who is currently on your ignore list.
This post was made by Pluto/thsv  who is currently on your ignore list.

Razz

Sidst rettet af klogeaage 35 Tirs aug 05, 2014 7:49 pm, rettet 1 gang
klogeaage 35

Antal indlæg : 2151
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tirs aug 05, 2014 10:04 am

klogeaage 35 skrev:Sikken en ro:
This post was made by 123Thomsen/Realisten who is currently on your ignore list.

Razz

Se DÈT var sgu da en dejlig melding. Så slipper vi da for at læse dine nedladende idiotsvar på mine og de andres indlæg.

Men mon du kan afholde dig fra at skrive? Mad Nej, det kan du jo nok ikke i længden alligevel. Om ikke andet skal du nok sørge for at pakke dine fornærmelser ind i skriverier så det ser ud som om, at du ikke læser mine og de øvriges posts.

Sandheden er jo bare at det gør du jo Twisted Evil For du kan ikke lade være - du har ligesom Thomas absolut intet liv og herinde har du fundet én eller anden bizar form for alternativ virkelighed. Et surrogatliv som erstatning for familie og arbejde.

Desværre kan et debatforum jo bare ikke erstatte kone, børn og arbejde. Det ved du jo nok dybest set også og i øvrigt er dette forum efterhånden stendødt. Nu hvor Thomas og Åge kun læser hinandens ligegyldige posts er der jo reelt intet tilbage.

Men lad os sé hvor længe Åge kan afholde sig fra at give én af hans klassiske svinere cheers 

Gæst
Gæst

Indlæg by Thomas on Tirs aug 05, 2014 10:27 am

klogeaage 35 skrev:Sikken en ro:
This post was made by 123Thomsen/Realisten who is currently on your ignore list.

Razz

Ja, og så må vi tage betragtning, at det er agurketid, hvor utrolig mange emner - reelt - er lagt døde. Ingen tvivl om, at der foregår en masse; men det er ikke noget, der står til debat!

Hele foråret og sidste år var statsministerens og Lars Løkkes privatøkonomiske forhold noget, der interesserede gevaldigt - i aviserne altså. KAPOW. Væk er det. Det er sådan set kun Thomas Larsen i Berlingske, der har fået besked på at undre sig. Det er helt klart, at der er nogle kræfter, der med svinske metoder har prøvet at sabotere - Tys-tys-manden er et andet eksempel på en pseudodebatform, som spindoktorer har pisket op.

De "debatter" uden egentlig substans kan tage endog meget lang tid. Vi kan tage diskussionen om værnepligten, der reelt blev afgjort for 20 år siden: Trods det blev en flok parasitter siddende og spildte folks tid og penge.
BANG! sagde det: Med ét hug og overvældende folketingsflertal blev hele Forsvarskommandoen fyret - og flyttet til et obskurt hul i Jylland - og guderne skal vide, at Karup/Herning/Kjellerup er et hul i jorden - folkeoplysning derude er to, der tænder hver sin cigaret med én tændstik!

Vi kan tage Folkeskolen! Tredive års ulidelighed kørte op en spids med en konflikt helt efter bogen. I dag er der da ikke nogen, der gider høre på de småsadistiske kommunister. Der er jo ikke nogen debat, for der er ikke noget at snakke om.

Der sker rigtigt meget; men der er ikke det store behov for en debat - beslutningerne er i alt væsentligt truffet.

Når det er sagt, så er det meget overraskende, at der stadig - næsten konstant - i den værste agurketid er en 5 deltagere på - og 15-20 gæster.

Mit indlæg er af hensyn til gæsterne, der ønsker at holde sig informeret og som vil have et værktøj til at slippe uden om skadedyrene. En registrering er forholdsvis enkel at foretage - og glemmer man sit password, så registrerer man sig bare igen.
Der er ikke nogen forpligtigelse til at have en meeeening. Nogle vil åbenbart gerne have nogle vinkler, som ikke har passeret annoncesælgernes pølsemaskine i pressen. De skal da være velkommen - og velkommen til at vælge det fra, de ikke gider se på.
Det vil være lidt synd, hvis disse bankpsykopater skulle bringe så megen forstyrrelse, at man ikke uforpligtet kan informere sig. Det kan man altså ved at anvende en ignorerliste.
Thomas

Vis brugerens profil

Ja, se det var det jeg mente.

Indlæg by Thomas on Tirs aug 05, 2014 10:29 am

Jeg ser 123Thomsen har gurglet hals i sit lokum igen - banksvin og psykopat, som han er. Hvad skadedyret har skrevet denne gang, har jeg ikke gidet se efter.
Thomas

Vis brugerens profil

Indlæg by Gæst on Tirs aug 05, 2014 10:44 am

Thomas skrev:Jeg ser 123Thomsen har gurglet hals i sit lokum igen - banksvin og psykopat, som han er. Hvad skadedyret har skrevet denne gang, har jeg ikke gidet se efter.

Åh jo Razz Du læser skam hvert et ord jeg skriver

Thomas skrev:Når det er sagt, så er det meget overraskende, at der stadig - næsten konstant - i den værste agurketid er en 5 deltagere på - og 15-20 gæster.

Tja, boligdebatten kan så lige pt. præstere 24 onlinemedlemmer og 248 gæster cheers 

Gæst
Gæst

Nå nå....

Indlæg by Thomas on Tirs aug 05, 2014 10:55 am

....
Thomas

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content