Jordskredsvalg????

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Jordskredsvalg????

Indlæg by doctor on Lør mar 08, 2014 1:00 pm

Her går det nøjagtig som jeg havde forudset og advaret om. De mange reformer pålagt os delvis fra EU er ekstremt forhadte hos mange vælgere.

De går til Dansk Folkeparti og Enhedslisten.

http://www.b.dk/politiko/dansk-folkeparti-puster-venstre-i-nakken

Thomas: det er hvad der sker når man ikke lytter til befolkningens nødråb. Og jeg mener det - - -

De er selv ude om det.

doctor

Antal indlæg : 1652

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Jordskredsvalg????

Indlæg by Thomas on Lør mar 08, 2014 1:18 pm

doctor skrev:Her går det nøjagtig som jeg havde forudset og advaret om. De mange reformer pålagt os delvis fra EU er ekstremt forhadte hos mange vælgere.

De går til Dansk Folkeparti og Enhedslisten.

http://www.b.dk/politiko/dansk-folkeparti-puster-venstre-i-nakken

Thomas: det er hvad der sker når man ikke lytter til befolkningens nødråb. Og jeg mener det - - -

De er selv ude om det.

Årh, hold da kæft!

Nu kan jeg ikke bruge Berlingskes barometer til noget, fordi det giver en eller anden form for gennemsnit af gennemsnit.

Så længe S + V + (R) har 91 mandater, så er kommunisterne og Tulletåben ligegyldige. Det egentlige problemer er om SF og Konservative - evt. dem begge - falder under spærregrænsen.

Der er ikke noget længere, der hedder rød og blå blok! Fuldstændig fejlopfattelse. Spørgsmålet mellem DF og Socialdemokratiet er hvor hårdt Socialdemokraterne går til de kriminelle indvandrere. Nu mangler vi bare, at der dukker nogle grimme gamle sager op omkring landsforræderne i SF og Enhedslisten - noget kunne tyde på, at de er under opsejling.
Thomas

Antal indlæg : 24645

Vis brugerens profil

Indlæg by doctor on Lør mar 08, 2014 1:31 pm

Nu er det ikke alle der er akademikere Thomas. De vælger udfra deres hverdag og deres frygt., og ikke ud fra idealisme på et højere niveau.

Og der er jo stadig risiko for yderligere vælgerstømninger, hvis regeringen og V postitionerer sig yderligere med EU reformer og dårlige sager, der forringer folks "såkaldte" velfærd.

doctor

Vis brugerens profil

Indlæg by Thomas on Lør mar 08, 2014 1:50 pm

doctor skrev:Nu er det ikke alle der er akademikere Thomas. De vælger udfra deres hverdag og deres frygt., og ikke ud fra idealisme på et højere niveau.

Og der er jo stadig risiko for yderligere vælgerstømninger, hvis regeringen og V positionerer sig yderligere med EU reformer og dårlige sager, der forringer folks "såkaldte" velfærd.

Det er rigtig, at der i krisetider er både kommunistiske og fascistiske strømninger.
Sagen er bare, at disse vil være sårbare overfor grimme ting, der dukker op fra deres fortid. Pia Kjærsgaard var bange for, at det var hendes "uheldige" bror, der var angrebspunktet - hvorfor hun i sine erindringer skriver sig uden om - og omkring - ham.
Det er det hun har fået at vide! Det farlige er imidlertid, hvad hun ikke har fået at vide.
Ingen tvivl om at politisk markante personligheder bliver undersøgt så omhyggeligt, at "man" ved mere om dem, end de ved om sig selv - det er i bogstaveligste forstand virkeligheden.

Den måde tryk udøves på er mere dulgt og fulgt af halvkvædede viser:

"Det undrer mig, at Du ser sådan på det.... kan Du i øvrigt huske den sag.... jah.. politiet fandt ikke noget ... ikke noget, der var relevant i sammenhængen .... dengang....

Løkke har brugt en meget stor del af sin tid på at afblokere venstre. Dels er han selv flyttet - oven i købet med konen. Desuden har der været et mandefald - eller rettere kvindefald - af egentlig ret kapable, som f.eks. Løkke Friis.

Altså Tullemanden har man noget på (fra hans bestyrelsespost i Nationalbanken), som kan blæse hovedet af ham, hvis det bliver nødvendigt.
Thomas

Vis brugerens profil

Indlæg by doctor on Lør mar 08, 2014 2:35 pm

du er godt klar over, at det du beskriver er et STASI lands metoder?

jeg tror i den grad du fantaserer Thomas.

doctor

Vis brugerens profil

Indlæg by Thomas on Lør mar 08, 2014 2:44 pm

doctor skrev:du er godt klar over, at det du beskriver er et STASI lands metoder?

jeg tror i den grad du fantaserer Thomas.
Nå, nå.

Vorherre bevars! Sikke noget vrøvl. Slet ikke de metoder! Von hören/sagen kan man ikke bruge til ret meget.

Der er tale om helt almindelige offentlig tilgængelige oplysninger som udgangspunkt.
F.eks. tingbogen, fremsendte CV, selvangivelser - først senere oplysninger i forbindelse med kriminalsager.
Der er sådan set ikke noget decideret obskurt ved det.

Det andet er intern partisladder og rygter - men det er en efterretningsstruktur uden om.

Sidst rettet af Thomas Lør mar 08, 2014 2:51 pm, rettet 1 gang
Thomas

Vis brugerens profil

Indlæg by doctor on Lør mar 08, 2014 2:46 pm

Din fejl Thomas er at du anskuer politik ud fra din ønsketænkning, og tror at du kan banke folk på plads.

Du har slet ikke set farerne ved den fremfærd.

DET er det virkelige farlige.

doctor

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen