Spanien inddrager snart pensionerne

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Spanien inddrager snart pensionerne

Indlæg by Thomas on Lør sep 14, 2013 11:10 pm

Thomas

Antal indlæg : 25080

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Spanien inddrager snart pensionerne

Indlæg by peter777 on Søn sep 15, 2013 1:25 pm

Jeg vil sige, jeg skal se det før jeg tror det. Pensionsopsparingerne har været den hellige ko indtil nu. Man har forsøgt at få efterkommerne til at tage tabet jo. Hvis endelig pensionsopsparingerne skulle ryge, så var det noget som ville ryste borgerne i Europa, ihvertfald VestEuropa.

Summa: vi kommer til at se en "muddling through" løsning, hvor der tabes nogle penge i pensionskasserne, men ikke alle pengene, og således kan violinen blive ved med at spille.
peter777

Antal indlæg : 817
Geografisk sted : Østerbro

Vis brugerens profil

Indlæg by Thomas on Søn sep 15, 2013 2:22 pm

peter777 skrev:Jeg vil sige, jeg skal se det før jeg tror det. Pensionsopsparingerne har været den hellige ko indtil nu. Man har forsøgt at få efterkommerne til at tage tabet jo. Hvis endelig pensionsopsparingerne skulle ryge, så var det noget som ville ryste borgerne i Europa, ihvertfald VestEuropa.

Summa: vi kommer til at se en "muddling through" løsning, hvor der tabes nogle penge i pensionskasserne, men ikke alle pengene, og således kan violinen blive ved med at spille.
Jeg mener Polen allerede har snuppet en del af pensionerne. Problemet ligger i at Spanien ikke kan genvinde en kreditværdighed før end de penge er snuppet.
Du har ret så langt som, at jeg betvivler, at der overhovedet er penge nok i pensionerne.
Thomas

Antal indlæg : 25080

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics