Per Clausen forlader gruppeformandsposten i Enhedslisten.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Per Clausen forlader gruppeformandsposten i Enhedslisten.

Indlæg by Thomas on Tors sep 12, 2013 3:23 pm

Hvem mon har lænet sig op ad ham?
Så kan jeg også prioritere kommunalvalgkampen, hvor jeg er opstillet til byrådet i Aalborg, siger Per Clausen,
Ja så! Nu var det sådan at Danmarks Kommunistiske Parti - i daglig tale kaldet Danmarks Lærerforening havde en ualmindelig katastrofal konflikt i hele region Nordjylland, hvor de eneste skolelærere i regionsrådet er fra Dansk Folkeparti - ikke lige dem torturbødlerne ønsker skal repræsentere deres fornøjelser. Ligeledes en beklagelig mangel på klakørvirksomhed under statsministerens 1 maj optræden.
OG JO! Han ER skolelærer: VUC.

Det var så den positive side!

Spørgsmålet er om man er gået direkte til ham med nogle oplysninger, som han håbede var enten glemt eller ikke kommet til "uvedkommendes" kendskab - sådan fra gamle dage - i ved?
Eller man har rykket i et af hvalrosskæggene og pointeret, at man ikke rigtigt havde styr på marionetdukkerne. Det kunne jo blive direkte ubehageligt, hvis han blev orienteret om noget af det hvalrosskægget havde bedrevet i sine unge dage.

Så man må nok hellere sørge for, at hende den lille spruthysteriske ikke stiller "ultimative" krav.

Helt generelt må vi nok sige, at det er påfaldende så mange medlemmer af Folketinget, der IKKE har lyst til at vende tilbage til arbejdet her efter sommerferien. Dårlig hukommelse er ikke nogen undskyldning - den kan jo blive genopfrisket gennem en enkelt telefonsamtale.
Udtalelser om "overvågningssamfund" skal man være forsigtig med, hvis tidligere overvågning har vist sig at være ganske afslørende.

At det så bliver indavlskonsulent Pernille Skipper jeg var så ikke klar over at hun var en von Platen, men det forklarer måske interessen for blodskam.

Stine Brix har et opgivet medicinstudie bag sig.
Hun er som sådan ret uvidende om hvalrosskæggenes fortid - endnu.....
Thomas

Antal indlæg : 24645

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics