Danske Banks topkommunikatør går!

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Danske Banks topkommunikatør går!

Indlæg by Thomas on Tirs jun 11, 2013 8:27 am

Direktør Eva Hald

Banken oplyser således i en pressemeddelelse, at den øverste chef for kommunikation i banken, direktør Eva Hald, nu stopper.

Indtil videre får Anne Søgaard Melchiorsen og Kim Larsen ansvaret for kommunikationsafdelingen.

.....men efter svære overvejelser har jeg besluttet at overlade ansvaret til nye kræfter for at prøve noget nyt,” citeres Eva Hald for en i pressemeddelelse om afgangen.
Altså en fyring på gråt papir.

Ny må vi se vi også kan få fjernet bankklakører som Anders Klinkby og wh fra deres stillinger - så de bliver uansættelige noget steds.
Thomas

Antal indlæg : 24775

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Danske Banks topkommunikatør går!

Indlæg by SimonJ on Tirs jun 11, 2013 8:37 am

Thomas skrev:Direktør Eva Hald

Banken oplyser således i en pressemeddelelse, at den øverste chef for kommunikation i banken, direktør Eva Hald, nu stopper.

Indtil videre får Anne Søgaard Melchiorsen og Kim Larsen ansvaret for kommunikationsafdelingen.

.....men efter svære overvejelser har jeg besluttet at overlade ansvaret til nye kræfter for at prøve noget nyt,” citeres Eva Hald for en i pressemeddelelse om afgangen.

Ny må vi se vi også kan få fjernet bankklakører som Anders Klinkby og wh fra deres stillinger - så de bliver uansættelige noget steds.

Jeg tror desværre ikke de får svært ved, at finde nyt arbejde; der er rigeligt med tosser, som ikke har fattet hat og briller af hvor galt det reelt står til i finanssektoren. Og fysikkens lov dikterer desværre at lort som regel flyder ovenpå.

SimonJ

Antal indlæg : 57

Vis brugerens profil

Indlæg by Thomas on Tirs jun 11, 2013 12:36 pm

SimonJ skrev:
Thomas skrev:Direktør Eva Hald

Jeg tror desværre ikke de får svært ved, at finde nyt arbejde; der er rigeligt med tosser, som ikke har fattet hat og briller af hvor galt det reelt står til i finanssektoren. Og fysikkens lov dikterer desværre at lort som regel flyder ovenpå.

Det er nok det indtrykt, de vil give. Virkeligheden bliver nok en ganske anden.
Den finke kommer da aldrig i arbejde igen f.eks.
Thomas

Antal indlæg : 24775

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics