Domæne...

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Domæne...

Indlæg by whocarez52 on Ons feb 13, 2013 12:47 pm

Hej,

Hvorfor køber de ansvarlige for denne debat ikke et ordentligt domæne, som vidner om lidt mere seriøsitet? Det er lidt ærgeligt at man ryger ind på http://oekonomidebatten.6forum.biz, som virker lidt amatøragtigt, især fordi mange af de indlæg der er i debatten faktisk er gode og de mennesker der skriver har noget at byde på.

Mvh Whocarez

whocarez52

Antal indlæg : 1

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Domæne...

Indlæg by Thomas on Ons feb 13, 2013 1:25 pm

whocarez52 skrev:Hej,

Hvorfor køber de ansvarlige for denne debat ikke et ordentligt domæne, som vidner om lidt mere seriøsitet? Det er lidt ærgerligt at man ryger ind på http://www.xn--konomidebatten-pqb.dk, som virker lidt amatøragtigt, især fordi mange af de indlæg der er i debatten faktisk er gode og de mennesker der skriver har noget at byde på.

Mvh Whocarez
Tjo; men hvem vil betale os?
Set fra mit synspunkt virker det fortrinligt.

Der har ikke været de fede tilbud fra aviserne om at skrive dér. Tværtimod - der må man ikke kalde banksvin for kriminelle!

Vi skriver jo ikke noget, som nogen har økonomisk interesse i - lidt forsøg på at få os til at holde OP bliver det da til gennem år og dag; men ellers er der ikke nogen interesse i at støtte økonomisk.

Dem, der ønsker at blive informeret, de skal nok finde ud af det. Der er en ca. 40 som er nogenlunde faste herinde - og vel mellem 100-200 læsere.

Men ellers - tak for de pæne ord.

Thomas

Antal indlæg : 25087

Vis brugerens profil

Indlæg by BehnReady on Ons feb 13, 2013 1:27 pm

Debatten benytter skam et ordentligt domæne, nemlig www.økonomidebatten.dk

Problemet er at du benytter en browser der ikke understøtter såkaldte IDN domænenavne (Internationalized Domain Names), og så ser du i stedet den xn-- kodede version af domænenavnet.

BehnReady

Antal indlæg : 27

Vis brugerens profil

Indlæg by Thomas on Ons feb 13, 2013 1:35 pm

BehnReady skrev:Debatten benytter skam et ordentligt domæne, nemlig www.økonomidebatten.dk

Problemet er at du benytter en browser der ikke understøtter såkaldte IDN domænenavne (Internationalized Domain Names), og så ser du i stedet den xn-- kodede version af domænenavnet.

Aha...... nogen bruger altså en browser, der har gået 9 år i skole i Danmark?
Thomas

Vis brugerens profil

Indlæg by BehnReady on Ons feb 13, 2013 1:41 pm

Thomas skrev:Aha...... nogen bruger altså en browser, der har gået 9 år i skole i Danmark?
Haha, min browser har ikke gået i dansk skole, den har gået i international skole: https://www.icann.org/en/resources/idn

BehnReady

Vis brugerens profil

Indlæg by Thomas on Ons feb 13, 2013 2:04 pm

BehnReady skrev:
Thomas skrev:Aha...... nogen bruger altså en browser, der har gået 9 år i skole i Danmark?
Haha, min browser har ikke gået i dansk skole, den har gået i international skole: https://www.icann.org/en/resources/idn

Åhhh - jeg var ikke klar over, at svenskere gik i skole - stod i stald - måske; men hvordan kan de ellers have et sprog, der udelukkende består af stavefejl og bandeord?

Men nu ser jeg, at man har svenskere i løsdrift....

..... man bliver da også stadig klogere......
Thomas

Vis brugerens profil

Indlæg by Jomsviking on Ons feb 13, 2013 3:44 pm

"Frilandssvenskere" - Garanteret salmonella fri.

Antal indlæg : 1771

Vis brugerens profil

Indlæg by BehnReady on Ons feb 13, 2013 4:23 pm

Thomas skrev:Åhhh - jeg var ikke klar over, at svenskere gik i skole - stod i stald - måske; men hvordan kan de ellers have et sprog, der udelukkende består af stavefejl og bandeord?

Svenskere? Hvor?

BehnReady

Vis brugerens profil

Indlæg by Thomas on Tors feb 14, 2013 12:53 am

Jomsviking skrev:"Frilandssvenskere" - Garanteret salmonella fri.

bounce cheers drunken
Thomas

Vis brugerens profil

Indlæg by Thomas on Tors feb 14, 2013 12:58 am

BehnReady skrev:
Thomas skrev:Åhhh - jeg var ikke klar over, at svenskere gik i skole - stod i stald - måske; men hvordan kan de ellers have et sprog, der udelukkende består af stavefejl og bandeord?

Svenskere? Hvor?

Tjaaa.... Göteborg, Eskilstuna, Stockholm - ikke det egentlige Udkantsdanmark; men ude på overdrevet..... ligesom i oldtiden, hvor man opfedede svin i skoven hvor de guffede olden - det er så ikke relevant på de kanter, da træerne er nøgenfrøede......
Thomas

Vis brugerens profil

Indlæg by Jomsviking on Fre feb 15, 2013 11:00 pm

I virkeligheden er Sverige vel at betragte som danerens "overdrev"

Antal indlæg : 1771

Vis brugerens profil

Indlæg by Marovingian on Tors feb 28, 2013 1:47 am

Jeg synes i skulle installere google ads. Det burde gi noget efterhånden - ved ikke hvor mange unikke brugere der rammer siden, men trådene får ok mange klik.

De penge der kommer ind der kan i så betale til et SEO firma for at få siden op i google. Eller i kan købe reklamer for siden i google.

Eventuelt kunne man også spare om til en to sides reklamespot i politiken hvor gorrion kunne få frit slag.

Rinse and repeat, til siden er større end EPN.dk !

Marovingian

Antal indlæg : 633
Geografisk sted : Her

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen